Lyckat !

Jaaa de är bara säga som de är. Vääääldigt lyckad kväll har faktiskt inte haft så skoj på länge när jag varit på hotelle :) Först hävde jag mig till friida pimpla upp de lilla bools jag hade med. Såg verkligeen inte gott ut MEN de var de :) Mörk blåååa saker ska man egentligen inte dricka men jag bröt den oskrivna lagen iallafall :P Hoho sen var de äckel GIN som gällde. Säg till om n¨ågon vill byta ner sig två GIN = två passoa är någon på ? :P

Jaja Berra kom också och vi satt där i fridas dunkel och pratade om livet . Hmm konstigt att man på alla förfester blir nästan lite fjåånig och pratar om livet men men bikta sig behövs väl `?

Sen bar de iväg ut plockade upp Anders efter vägen. satt vi snurran och pimpla i oss lite till. Ginen lägg märke blev bara äckligare . Sen efter några en konverstation med tyzon brorsa bara de mot strand promenaden. Inga kommentarer. Kan dock råda folket att inte försöka bada fötterna från stranden där vid älven. De blev lite för geggigt :(
 
vidare till campingen och satt oss på någon brygga och tvättade bort all blå lera var vi faktiskt i fas för en utgång. med hjälp av Berras parfym luktade fan som ett träsk monster :/

Sen hotelle som då var skoj för ovanlighetes skull :) Hann babbla en hej massa med några gammla klass kompisar och få fötterna återigen ner trampade av massa med klacki skor. Ska fan utrota såna skor dom är för hemska. Bhaa och inte konstigt att alla trampar en på foten med dom där man kan ju fan inte ens styra dom.

Jaja se nefter lite härj och sånt traskade jag hem gjorde mina fylle rutiner och sommnade och nu vaknade jag så ska äta göra mig till en människa och fara till folkan och se när lille bror snor pengar från kommunen.


Kommentarer
Postat av: Matilda

Svar: jaa, det ska jag göra :D börja nöt min blogg med =D hihi :)

2008-06-01 @ 14:39:11
URL: http://matildahe.blogg.se
Postat av: frida

ditt lilla mongo. jag blev sugen på smältost och strips, i den ordningen också. vad säger du om en cykeltur ner på stan senare? call meeeeemememememeeeeeeee

2008-06-02 @ 12:44:05
URL: http://fiffomiffo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0