För vi har tagit studeeenten !

Fy fan var vi är bra !

Vilken dag de var igår ! Wooho kan nog inte smälta den på länge nu. Lyckan var på topp mest hela gårdagen. Först frulle hos sanna med alkohol , sen skolan kramades med anki innan vi begav hos mot den TRÅKIGA student lunchen. Men nog var de värt de sen utsläpp och skrikande på ett lastbils flak hela vägen mot staaan för att slutligen fara hem och äta :)

Ord kan inte beskriva nått från går dagen. Kanske en ledtråd som heter alkohol och lycka. Haha helt tokig för fest med vissa från klassen. Och skoj hade vi nog ! Folk påstod att jag var klantig dock :( Försökte skälla ut dom men blev självklart inte tagen på allvar men vad gör de :P

Grodparken var väl lite underförväntan men nog gick det hann prata med en massa jag inte alls har pratat med plus såna jag inte pratat med på år och daaar. De var nice :)

Hann också prata en hel del här hemma också. tror jag pratade mer än vad jag brukar prata på en vecka. Då är de extremt. :P Jaja jag hade skoj hoppas att alla andra också hade de :) Lätt en av dom mer lyckligaste dagar. Nu väntar jag på natt igen så jag kan sova och börja tjäna pengar. Tjänar jag pengar när jag sover ? Humm BÖR utredas inom kort.

Det är nu det börjar.


Kommentarer
Postat av: Berra

blä.. vill nog också supa ikväll! fan att jag itne bor granne med alko ;O

2008-06-14 @ 22:23:27
URL: http://berramagnusson.blogg.se/
Postat av: Berra

Gud i himmlen.. blogga för helvete.. du har inte ett enda bra skäl att inte göra de.. upptagna kärlekskrank, jag hatar dig;(



LOVE YOU BABYYY

2008-06-16 @ 18:30:06
URL: http://berramagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0