Farmor Emo

Depp.
Känns lika bra att jag hade legat under täcket hela dagen idag och försökt kväva mig själv i lök ångorna. EMO SARA!


Seriöst! Nu just nu hade jag inget hellre gjort än att suttit med mina tanter i nå svettigt rum och snackat gojja, Och fått skratta så jag nästan pissat på mig varje gång någon sagt nå skumt skoj. Jag saknar ALLA er så förgäves. 


Och till råga på allt måste jag ta på mig en extra jobb dag på fredag. ! Fan också, Men de hindrar mig verkligen inte från rix fm på torsdag. Min grund plan är att somna 11 ikväll och vakna halv 3 imoron på dagen. För då har jag averkat två nätters sömn. Då kan jag sova natten efter och sen vara vaken natten till fredag hur länge jag vill. för man kan väl inte sova en extra natt ? Äsch omöjligt tänkande.

Har även varit och badat idag. grymt skönt! Hade kunnat fara en gång till MINST. Finns inget bättre än att springa och dyka från bryggan i stugan. Lika spännande varje gång man vet inte om man träffar en stubbe eller så.

Sen börjar längtan efter att snart veta att man ska ut i livet göra sig påmind. Hoho Farmorsara ska bli stor nu. eller inte stor det är bara en täck mantel för att jag vet att jag kan göra som jag vill sedan.  typ dusha i 3 timmar och ligga uppochner i sängen och predika för mig själv utan att någon kommer och frågar vad jag sysslar med.


Nå väl hade varit väldigt gott med en cola. tror jag MÅSTE fara ner och köpa en och slå på värdelösa GH och dränga mina depritioner i cola och gangande på gitaren tills någon förgyller min tillvaro.


Orka vara EMO då ? Nej solen skinner barn, nu LER vi !


Kommentarer
Postat av: Berra

well fuck you, det är ditt fel att jag led ;D

2008-07-29 @ 22:34:33
URL: http://berramagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0