Sun stårle. ( lär korv)

Underbara dag !

Började först med att vakna eller rättare sagt började dagen med att bli väckt ! För en gångs skull uppskattade jag nästan att bli väckt fast jag var trött som en hamster ! Well well sen frukost och lite härj med matte :) Kul kul ! Nu sitter jag här hemma själv. Saknar ihjäl mig efter Frida, Lisa, Jennifer, Martina och Camilla jaaa alltså jag saknar MINA tanter :/ Tur tur tur att jag nu ska göra lite åt saken och hämta ena tanten. alltså tant frida. :) sen ikväll får jag förhoppningsvis träffa alla andra av dom också :) Längtar fett efter att få komma till lappis slänga sig på soffan altenativt golvet och snacka en massa gojja för att sedan basta ut alla och slänga sig i den skumma lappis sjön :) Kärlek kärlek !


Nå joo igår nötte jag dagen med mattias iallafall efter lite raseri utbrott över att jag inte kunde spela golf och att jag höll bokstavligt talat på att frysa ijhäl i bjumis var det väldigt skoj :P Hann även förbi stugan och fick ´go mat. Hoho hoppas det finns kvar rester åt mig tills jag ska dit :)  Mys mys :P

Nå skepp och hoj på er alla läsare . (?) Nu ska jag och tanka bilen och bli ännu mer fattig jävel.

Lisa, Frida, Camilla, Jennifer, Martina, Mattias, Verran .   Me like


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0