Filosofi.

Hohohoooo

Mitt pysiska tillstånd har övergått till det normala igen sen sist. De gick över rätt fort som vanligt egentligen.


Nu är jag den lika sinnade individ jag alltid är. Och nu även med Berra på soffan och fiffo på golvet :) Dom har än inte slitit sig från filmen som snart är klar och jag förstår dom den är´bra. MEN då kom min rastlöshet och hälsa på jag. Dam it undra om jag skulle kunna se tv hela dagarna om jag hade nå och göra. Månne om sticka skulle funka ? Tveksamt,


Haha jag ooch berra GICK ner på stan idag . Och  jag vet inte hur men jag sa att jag var för störd för att henne. Sen var det igång hur det skulle tolkas men ingen av oss kom fram till nå.Mer än att de kan tolkas på Två sätt. för störd eller ihop klistrat så blir de förströd. jaaa tack de är nästan alltid lika skoj och hitta olöslig filosofi.

Som varför började alfabetet med S tills jag var ungefär 4 år då började de helt plötsligt med A,. Hmm skumt även vägen med båt till frevis ändrades vid samma tidpunkt i mitt liv. Så förfärligt konstigt. En till konstig sak som ändrades var låten "prästen lilla kråka" hmm jaa var allt mer realistiskt förr eller var de´bara jaag som fick allt om bakfoten ?

Well well nu ska jag lägga mig och mosa friiida lite.,

Tsack och hej mosad tjej,


Kommentarer
Postat av: Berra

You are to gay to function

2008-07-24 @ 19:57:45
URL: http://berramagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0