Eller ?

Jag luktar illa.

Och jag är grymt less. ALLA  ska ut idag till och med Berra fast hon jobbar imorn. Dock inge mördar pass. Hade också villja ut idag. MEN bara för att jag  jobbar 12 timmar imorn också så vet jag iinte om jag kan. Känns lite ovärt. lite taskigt mot mina gammlingar och med arbetare. MEN jag tror jag faaar. va fasen jag lever en gång. Ska jag då slösa bort allt med att bråkas för jag ska sova mer än 3 timmar per natt ? Nej nej ge mig 250 kg kärlek ikväll så fixar jag 250 kg kaffe imron . Right ?  Ni får en uppdate imorn om hur de hela slutade !
 

Jag trodde föresten att min kära gammel mormor glömt mig men i natt har hon hälsat på.Eller jaaag har iallafall drömt om henne för första gången på guuud vet när ! Tusen tusen tack ! Har tänkt på dig i princip hela daaagen. Som jag saknar diiig ! Hoppas vi ses när de är dags, Men int än på minst 80 år ska du tro ! <3


Tack och heeeipaaa


Kommentarer
Postat av: berra

Döda mig, snälla! ;O

2008-07-15 @ 00:20:47
URL: http://berramagnusson.blogg.se/
Postat av: Berra

Gaay, jag behöver mina grejor från dig. det är förbannat varmt ute och både jeansshortsen och mina vanliga shorts är hos dig. jag får gå omkring med kjol.. KJOL FÖR HELVETE ;O

2008-07-17 @ 12:24:09
URL: http://berramagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0