Igår Idag och sen.

Igår då. Öh först jobb hela dagen och sen slet Frida mig ut på hotelle inte bra kombo. Faaast lite halv skoj var de. Haha tror att jag roade mig själv hela kvällen med att peka finger och räcka ut tungan till dom flesta jag vet inte om de var så popis.Var dock lite kaxig också och tur som är så är det inte moget och slå tjejer så jag kom hem utan plåster eller bandage. Men Fiffo miffo kramas hur som helst med mig hur jag än beter mig. :)
Jag upptäckte också att jag ska avliva mina fossingar. Även fast dom är små prickar alla alltid mina fötter. Fotmos och smurf är kort och gott en beskrivnig på dom.

Idag har jag planer på att bara vara en onödig en utan som helst nytta för omvärlden. Egentligen lika onödig som en blindtarm.

Sen så är jag borta nästa söndag. Sköööönt! Jag kommer inte sakna kalix för fem jäkla öre. Köp mig en stuga i borgafjäll så kan jag skicka ett vykort varannat år eller så ! Pudersnö + Lisolinan = Obeskrivligt.



Tack.


Kommentarer
Postat av: fiffo

kan du inte komma och vara onödig med mig? pleeeease (a)

2008-02-24 @ 15:51:53
URL: http://fiffomiffo.blogg.se
Postat av: Berra

hoho.. har skaffat mig en blogg jag också.. måste ju vara lika tuff som du!;D

2008-02-25 @ 20:44:05
URL: http://BerraMagnusson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0