Torsda?

Äntligen har jag kommi mig hem ! :) Blev bil färd hem igår och det tackar jag för är lite less på bussar :P

Idag har jag och Matte hunnit en trip på ikea och fått sig lite kina mat också :P Fixade också den sista jul klappen så skönt  att de är över för den här gången Ogillar verkligen och köpa klappa på brist av min fantasi. :/


 När jag kom hem idag fick jag fläskfile och potatisgratäng och till min stora förvåning var de Pappsen som var kocken. Gick rykten att han lagade mat igår också och då menar jag inte makaroner och korv. Så det är bara hålla tummaarna att far gör palt till sin palt älskande sara också :P

Haha på tal om pappsen. Jag satt vid datorn idag.

Pappa - Är de där Face book. (uttalade som de stavas)
Jag - Japp.
Pappa - Då ska jag skaffa en. Kan man se allt då?
Jag- Njaaa du måst vara kompis med dom flesta för att kunna se.
Pappa - Jaha men då gör jag en och blir vän med dig.
Jag. -. Men om jag  int accepterar dig då?`
Pappa . - Jaa då får du ju ingen mat.


Haha snacka om utpressning :P


Annars har jag haft en lung hemma kväll-. behövdes verkligen !:P

Hejj hopp


Kommentarer
Postat av: Sanna

Så du väljer inte svält? :D

2008-12-25 @ 10:54:38
URL: http://skinfiol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0