Dream dream



Min helg kort och gott

Hade en väldigt skön helg iallafall måst jag få lov och säga. Fast de snöade järnet när jag ville se tomtar och renar. Ghaa blev ändå av. Haha de var dock inte tomtarna som roade mig mest i år. Priset gick till Matte. Han var både rolig och höra på och väldigt trevlig att se på ;) Jag hänvisar till fredriks blogg för en djupgående information ;)


Sen lördan var helt klart undebar. Umgicks med fjixen och hade allmänt hot i the sauna. ! :)


Sen har jag hunnit med Lisa, Hockey, Palt och mys hos mormor och på börja ett städ projekt i tändsticks asken  och en hel massa mys med mattias också ! :P


Till helgen ska jag stanna HÄR . var det tänkt och på nå konstigt sätt tror jag att jag råkades skapa en korridorrs fest här på fredag tidigare idag när jag satt och var allvarligt skämtsamm. Nå vad gör man int för sina grannar. Så länge dom är de. Längtar grymt tills jag får flytta hem och får göra lite som iag vill. Altenativt få ett jobb och ett liv. !

Sen har min Mattias varit så snäll och skapat ett nytt beroende i mitt liv. den här gången heter beroendet greys annatomy. Utan att seiren är tok bra,. Får jag nästan en kuslig känsla av att jag saknar ett sjukhus lite. Det kanske inte var så¨mys med praktik där. Men spännande var det. Och vem säger nej till att få vara trevlig samtidigt då man sticker folk i fingrarna. 

Vissa dagar vill jag bara gömma mig och önska mig tillbaka till den tiden då allt var så enkelt. Man var mänsklig om man aldrig pluggade men ändå var garanterad betyg. Och jag saknar framför allt att få träffa alla när som helst.


Hej hopp / Bitter sara,


Jag är kär





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0