Tabbe. :P

Oj nu slutar jag blogg strejka.

Har hunnit med en hel massa under min blogg strejk dock :) Har hunnit jåbba vara i piteå och i Luleå plus umgåtts en del :) Nice nice.


Haha jag har även gjort bort mig lite.


Stod och kollade¨på en klocka. Sen av okänd anledning förde jag klockan mot örat och frågade rätt högt. "Låter den här?" Jaaa hon i kassan måst ha trott att jag var sen i min utveckling eller nå. Men man kan ju inte köpa nått man är allergisk mot. I mitt fall är de dock klockor som låter. fråga Berra sjäälv så får ni en miljon konstiga historier.



Luleå med Fjixan gick dock rätt problem fritt. flrutom att jag är liiite fattigare än innan, Fast mer kläder och skorot har jag dock nu,


Phliidan har även också bevisat att hennes matimatiska kunskaper ¨kunde vara bättre. En kväll när vi satt i bilen.


Friida - Jaa vad skoj det  var när man alltid for runt och kasta ägg med vespan.

Jag- Öhhhö?

Friida.- Jaa jag och annis köpte alltid 18 paket ägg och så hade jag ett paket och Annis ett.

Jag- Snälla du det där var bara 2 paket.

Friida. - Ehhh men men men vi hade resten i vespan.


Visst visst ägg head tror du måst kolla igenom matte boken en liiiten gång till ;)


Sen har pappsen okså lyckas med en tabbe men den behåller jag för mig själv härifrån iallafall.


Nu s´ka jag skära mig i en timme för att sen kasta mig ut på en tung  helg på jobbet. Snälla skjut mig. Lite halv deppad blir man faktiskt när alla  hurrar för att dom har typ sista dagen idag. När man själv har två veckor kvar. Skiiiit!




 

Saknar dig nu !


Kommentarer
Postat av: frida

hahaha jo snälla berätta om det din pappa gjorde. jag är så dålig på att formulera så det blir inte kul, hur jag än försöker.

2008-08-08 @ 15:46:58
URL: http://fiffomiffo.blogg.se/
Postat av: berra

Äntligen!=)

2008-08-08 @ 16:18:19
URL: http://berramagnusson.blogg.se/
Postat av: frida

och föresten, vem hade mer poäng än dig på nationella i matte? ;) pluggis

2008-08-08 @ 21:39:37
URL: http://fiffomiffo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0