Snel hest. ;O

Herre jösses nu var de ett bra tag sen.

Detta har hänt.

Torsdan efter jag slutat jobba stutsade jag hem och halka på ett bananskal in i dushen och sen surfade jag ut på en tvål. för att sedan hämta upp alla fest prissar och gasa mot luleå. Tanken var att vi skulle se nordman men inte de., Fick för mig dock och hoppa bungy jump. Hoho känslan var väldigt konstig. Själva hoppet minns jag dock ej. men jag har en förnimelse av att jag var väldigt glad av att jag överlevde de hela. Var nog värt slanten eftersom de var fan coolare än tjaa vi kan säga fjuxan. Fast de kanske inte är så svart ;)


Igår jobbade jag. Sen umgicks jag med Matte.  Eller ska jag säga sova hos Matte ? Var sjukt trött iallafall. Efter en förfärligt goo sneakers tårta Somnade jag till Hajen . Där har vi ett tecken på att jag inte är FÖR rädd för fiskar heller.  Har till och med vågat mig in i dushen idag och inga hajar kom och drog ner mig i avloppet heller. Hurra.

Nu är det luleå igen som gäller. Men denna gång är Winnerbäck mannen alla vill se. :)

Då hade man inte ens en månad kvar i kalix och ibland undrar jag om allt kommer vara värt det.






Friiida du är min grundare.  :)



Kommentarer
Postat av: frida

haha grundare till vadå? och hittade du verkligen ingen snyggare bild? gah, stryk ska du ha! vänta bara tills nästa gång du dansar förbi datorn, mwohohoho

2008-08-02 @ 17:42:11
URL: http://fiffomiffo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Well, du var ju en bra uppdaterare. nog vet jag att du har fritid till att ödsla tid till din blogg, kvinna! :O

2008-08-08 @ 12:43:39
Postat av: berra

Fuck, glömde skriva att det var jag.. blä

2008-08-08 @ 12:44:06
URL: http://berramagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0