Passoa

Att jag alltid säger att nu ska jag blogga oftare så händer de inte. stora odds ändå. Bläää.

Har hunnit bli arbetslös se sist de är inte lika dramatiskt som de låter. tro mig!

Ehh jaaa. Hjärnsläpp minns inte vad ja skulle skriva.

Jag har märkt att de jobbigaste med att ska till och flytta är inte att packa eller att planera. De jobbigaste är att säga hejdå. Än så länge har jag bara sagt hejdå åt camilla. Och även fast jag inte ska flytta till kina eller så kändes de lite jobbigt. Vem vet när man ser henne nästa gång ?
 
Kvällens planer heter flaskan och sen hotellet engligt planerna. Kan nog bli riktigt skoj eftersom jag är riktigt sugen. Och med Fiffo och Berra kan de mesta hända. Nästan så jag förväntar mig en sjukt galen kväll. Jag vet inte men jag tror jag är galen. :)

Well well måst dona nu på här för imorn är nog inte i fas för att packa skulle jag tro. yees box.



Jag är kär!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0