En liiistaaa !

Var bara tvungen och lägga upp en list jävel var nog på tiden nu !




1. Är du singel nu? Nej nej då
2. Föredrar du långa förhållanden istället för - massa strul hit o dit? Helt klart långa. Vem vill tjorva egentligen?
3. Är du redo o satsa på ett förhållande nu? De gör jag redan
4. Har du en kk? Aldrig
5. Har du kört oskyddat nån gång? Vadå oskyddat ? :O
6. Har du playat någon nångång? Nepp de tror jag inte.
7. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? Njaa inte de.
8. Har du någon kille/tjej på g nu ? Jooo de är rätt säkert :P
9. Haft sex på fyllan? -De också.
10. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat de? Givetvis!
11. Sparat något från ett gammalt förhållande?  Njaaa men Kan hända.
12. Somnat gråtande pga kärleken? - Japp
13. Varit på en blind date? - näe..
14. Varit otrogen? - Nej och skulle aldrig ens tänka tanken

FAMILJ/BOENDE

1. Bor din mamma och pappa tillsammans? -Japp japp
2. Har du några syskon och isåfall vad? - 2 bröder eller alla säger att vi är syskon så antar de.
3. Bråkar du ofta med din mamma/pappa? - Njaa tjafsar men de är aldrig allvarligt.
4. Hur bor du (villa, lägenhet osv)? - haha ett slott :O
5. Har du eget rum? Jaoo eller en egen tändsticks ask .
6. Vilken färg har du på tapeterna? För tillfället lila-.
7. Brukar du måla på väggarna? Haha nej men har gjort :p Till och med stämplat på dom ;O
8. Har du en tv i ditt rum? - japp
9. Stor eller liten säng? Helst en stor men jag har en liten :(
10. Är dina syskon jobbiga (om du har några)?Ojaaa oftast till och med,
11. Har du dator på ditt rum? -Nej den som hitta plats för en dator i mitt rum kan ju höra av sig.
KOMPISAR

1. Har du nån bästa vän?Japp jaoo
2. Är du ofta med dina vänner? - ungefär varje dag :)
3. Va brukar ni hitta på? - Höhöh
4. Bästa minnet med en nån vän? - Skelefetå, Umeå, Seskarö, jaaa alltså listan kan göras lång
5. Säg namnen på nåra riktigt bra vänner? -Frida, Lisa, camilla verran
6. Kan du vara dig själv med dina kompisar? Joo så de räcker och blir över till och med
7. Har du hatat din bästa vän? - haha nån gång har jag väl hatat frida för stunden typ max 5 minuter
8. Sa du då upp kontakten med han/hon? - näe
9. Hur längesen var det och är de så fortfarande? - varje dag nästan ;O
10. Har du alltid kul med dina vänner? Oftast så joo :)


SISTA SOM

1. Du fick en puss av? - Mattias
2. Sov med dig i samma säng (förutom dig själv)? Mattias de också :)
3. Du delade ett riktigt skratt med? - Fjixen kan de vari :)
4. Du gick på bio med? - Hmm kan de vara Mate ?
5. Du höll i handen? - Mattias de också .
6. Du gick på stan med? - Var de frida, Lisa och fredrik ?
7. Delade en pizza med dig? - Hmm jaa frjixan
8. Du ringde? Berra !
9. Skicka ett sms till dig? -Simon !
10. Du kramade? - Matte :)


ÖVRIGT

1. Har du nånsin smygit ut utan lov? - Yeeha den tiden !
2. Brukar du tjuvkika in i andras fönster? -Haha så knäpp är jag väl inte
3. Längtar du till sommarn igen? - Ibalnd men nu vill jag ha snö och en fin fin backe .
4. När du tittar dig i spegeln, vad säger du då? Inget men jag tänker väl att ju kunde ha varit snyggare. ibland
5. Hur svarar du i telefon? Hej eller hallå :) ibalnd lägger jag till snygging ddär mellan raderna
6. Vill du ha barn? -´Senare i mitt lååånga liv
7. Har du gjort något olagligt? -I cant tell you
8. Vill du så får du gärna berätta vad? - Nå ändrat på trefik reglerna lite
9. Har du några tatueringar/piercingar? &Nix pix
10. Hatar du någon riktigt mycket just nu? Nej inte va jag vet
11. Bäddar du ofta sängen? Har de ens hänt ?
12. Vad gör dig riktigt glad? -Jag är rätt lätt road :)
13. Går du i kyrkan? Nepp eller någon gång har jag väl ofrat mig för mormors skull :O
14. Gillar du att sjunga? - Haha int helt fel bara ingebn lyssnar
15. Har du egen dator? - Nix men snart
16. Hur mår du idag? - Ortoligt bra ändå :)
17. Vilken klass går du i? Ingen nu men om två veckor spa pogrammet i övik ;)
18. Har du mycket pengar just nu? Haha nej
19. De värsta du vet? - Satans idioter
20. Vad vill du jobba med sen? - på nå spa eller så




Kommentarer
Postat av: frida

fan vad jag saknar dig redan.. ditt jävla grottmongo

2008-08-23 @ 19:28:14
URL: http://fiffomiffo.blogg.se/
Postat av: Lisa

I miss you hun' ;(

2008-08-27 @ 18:57:20
URL: http://berramagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0