Umeååååå

Nu var de ett tag sen jag uppdaterade er om mitt INTRESSANTA liv. Låt mig berätta om helgen. Den var bra mycke skidor men dock för lite socialt sällskap dock hann bli less några gånger på Lille bror till och med lite små sur på den envisa ungen. Hur som helst har jag redan abstinens av slalom skidorna bara för ja vet att jag säkert int kommer åka på länge :( Ska bli emo om någon vecka bara för att de är så skoj och åka där i full fart och glömma världen för ett tag. De kallas kärlek tror jag fast när jag faller tycker jag att albulansen ska gasa upp och fråga hur de gick och ge mig något som plåster på såren. Hmm och de skulle ju kunna vara förmågan att hoppa som Lille bror hoo så liten och så bra. Nej jag avgudar han ändå inte och nej jag är int snäll mot han i onödan men allt bra är han om jag ska erkänna.


Söndan åkte vi hem. Ändå faast jag längtade hem till mina homise här så kom jag på att egentligen skulle de ända rätta vara och hämta dit dom och stanna längre än en vecka. Bara känslan av att slippa allt här ger mig kinappnings tankar :) Jaja hade ju anledningar och komma hem till. Sen kom jag på att jag ska anställa någon som poppar popcorn åt mig på begäran efter att nästan brännt ner ett visst litet kök. Fiiieeer !



Imorn åker jag dock iväg igen. Umeå var stället och de känns som om att  dom dagarna vi blir där bli nått och minnas bara för de kommer vara så¨sjukt skoj och härligt., pommes sara ska bo på hotell för första gången på många många år. Kommer sova som en gud i hotell säng kläder. Förstår inte va de är för nå speciellt med dom men dom luktar för tusan gott ! ;o Dum förklara mig nu om ni ska de annars så låter ni bli.


Idag har jag dock pluggat, lekt fotomodell till madde ute i snön och vari i haparanda :)


Höger- eller vänsterhänt:  Höger
Humör just nu: Glaaaaad :)
Favoritgodis: Nöts
Kläder just nu: Favvo jeans och härliga umbro tröjan :)
Musik just nu: Nothing
Sommarplaner: Jobb och ha skoj som satan med mina nötter :)
Hur många kuddar sover du med: 3 för de mesta
Spelar du nåt instrument: Luft trummor
Morgon- eller nattmänniska: Inga av dom är mer tröttmösse människa
Vem är viktigast för dig: Say what? De är flera stycken de :)
Bio eller promenad: Promenix
Är du kittlig: No no no fast kanske lite
Snarkar du: Rykten säger så. Men om jag ska verka som en lungn människa så ehhm vet inte
Stjärntecken: Firre
Äckligaste insekten: I dont know. Myggor och äckliga för de börjar klias och dom är irriterande när dom låter i örat.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Ehmm jaa kanske tanke läsare
Vad vill du jobba som? Hjälp låt mig leva i 200 år så kan jag rabbla upp allt.
Stökigt eller välstädat? Kaos
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump? Joo tack :)
Gillar du att sjunga?Haha njaa så länge jag slipper lyssna på mig själv~
Anser du att du är stark? Hmm jag är väl den enda i hela världen
Vad gör du om du får hicka? Dricker vatten
Vad längtar du mest efter just nu? Umeå imorn bland annat :)




Tack och hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0