Tooomat moooos.

Kul att plumsa i djup snö en timme ? Näee skulle inte tro de men mina extrema ben muskler tyckte säkert att de var skoj forhoppningsvis :) Idag har vi gått i djup snö om någon missade meningen mitt i mot. Och så slog vi läger i ett vind skydd och pratade om pinnar och mördare innan vi var fria :) Var ändå rätt skooooj på sitt sätt. Kan nog hända för att jag lisa och sanna utnyttjade den lilla delen av klassen som var deras fot spår. :) Tack tjejjor ni har rätt bra skor ändå :) Seen har jag jyrat runt med lisa på stan och så. Var dock också och solade. För int blev jag röd av de eller så blev jag de. Leta om en röd fejja och fråga om de är farmor sara verkligen så får ni se vad svaret blir. Gööör det om någon dag de är första tillfälle då. :)


Igåår trodde jag seriöst att någon hade smittat mig med sura minen. Ikea lika med döden för en gångs skull. Ovanligt faktiskt brukar alltid bli så inspererad av stället men igår insperarade stället mig till och inleda en skär fas i mitt liv. Faaaast sen fick rätt person mig på bättre humör förvånadsvärt nog  ;)


Nu så ska jag umgås med min nya vän som kallas jävla biologi bok. Psst ska dumpa den på torsdag före lunch någon gåång för orkar tusan inte göra något omprov. Skulle som vara onödigt som faaan.  Lika bra och börja nu på en gång så man fattar vad man ska slösa sin vecka på.


På återseendet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0