Tjuvad av skinfiol :P

Vad heter du: Sara mandelmassa :)
Var bor du: deeptjärn enligt lisa :p
Trivs du där: Joooho jag vet ju inte bättre så :)

Brukar du läsa horoskop: Händer väl men kolla på ett annat än ditt  nästa gång och tänk efter så stämmer väl de också !

Har du körkort: Hela dagarna :P

Favoritdjur: Vovvar och pollar : ) köp åt mig !

Festar du mycket:  Lagomt :)

Sprit, cider, vin eller öl: Passoa <3

Brukar du bli för full: Har väl hänt de :)
Antal kuddar i sängen: 3 st men klarar bara av två så mina fötter brukar också få en :)

Äger du ett busskort: No no no

Vad åt du till frukost: Två polar kakor mums :)
Har du haft sex idag: Nepp

Nästa mål i ditt liv: Förutom studenten så att städa rummet :/

Hur svarar du i mobilen: Antingen heej eller så hallå snygging !
Antal timmar sömn inatt: 11 tror jag :)

Sov du ensam: Yes sir.

Din hobby: Umgååås.

Vad är det för veckodag: Fredag

Vad åt du senast: Frukost.

Vem fick du sms av senast: En matte.
Vem ringde dig senast: kan nog ha vari fiffolina

Godaste ölen du druckit: Mariestad i borgafjäll den var dock bara god för vi var i borgafjäll :)

Vilka hårfärger har du haft: Rött,svart, blond och nu har jag väl brunt hoppas jag :)

Vad såg du senast på TV: Var nog insider igår-

Vad läser du för bok just nu: Verkligen ingen alls gillar inte böcker dom luktar damm.

Längd: 159
Skostorlek: 36 eller så 37 jag vet inte :)

Hårfärg: Brunt men snart ändrar jag mig :)

Är du kär i någon: Förutom att jag kom på igår att jag är lite in love i såna med hovar (misstolka inte)  Så lite kanske

Vad gör du om ett år: Sitter och drunknar i skol böcker hoppas jag :)
Önskar du att du bodde någon annanstans: Njaa världens bästa människor bor ju här så njaa

Dricker du: Alltid nå iafa mjölk :)

Vilken parfym använder du: Hur ska ja veta vad den heter ? :O

Vilka skor använder du: vita addidas skor och mina stövlisssar ! :)

Dagens klädsel: Än så länge en pyamaaas. Jag kallar de kärlek :)



Yeye jag ska väl ta och försöka få ordning på mitt rum i väntan på bättre förslag nu tror jag :)


See you later !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0