Tagen av fjuxaaaan :P

Klockan är: 21,14
Ditt namn: Sassa brassa
Är du snygg: De skulle jag inte tro
Födelseår: 89
Ditt födelseställe: int fan är jag född i farstun iallafall :P
Spelar du något instrument: emo fiol endast :)
Ligger Skåne i Sverige: Ligger de typ int i tyskland?
Har du några danska släktingar: Nix pix.
Dina första tankar när du vaknar: Sur tjej säger fuck off.
Är du hungrig: Njaa lite kurrande
Vart befinner du dig just nu: Home sweet home :)
Är du bra på: Irritera folk och hm låt mig se vara tyst och göra konstiga ljud effekter :P
Är du dålig på: Laga mat. jag mena se på mig !
Är du singel: Om jag är snigel? saaaaay whhat ?
Vilket land kommer du ifrån: sverige
Din mobiltelefon: Är swart utan s
Låt som jag lyssnar på just nu: Nothing aka inget
CD i stereon nu: Jag lever på 2000 talet faktiskt. mp3 wanna rock
Antal timmar sömn: helst klockan runt :)
Vem är snyggast: Jag vet några snyggingar.
Vem vet mest om dig: Frida, Lisa, Camilla och mor tror jag.
Vem vet du mest om: Kanske Lisa och frida
Vem vill du ha just nu: tyzon tror jag fast han bor mitt i mot så saknar jag fåntratten:)
Vem hatar du mest i hela jävla världen: Kan vara någon taliban som pnar folk till döds.
Är du Höger eller Vänsterhänt: Båda kan man nog säga.
Språk: Sweeedissh.
Vilka sjukdomar: Frisk som en nöt :)
Ditt mål i livet: Dom är måna och mycket,
Fobier: Har jag såna?
Känner du en snygg kille/tjej: Yess
Har du körkort: Japp tyvärr kalix eller va jag ska säga
Vilka cigg gillar du mest: Fy och bläää de smakar ju mögel.
Åsikt om jultomten: Hårig gubbe som ger ungar julklappar som påskharen har gjort.
Äger du några vapen: Hårfånen !
Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja: Kan vara Wilma.
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig: Dont ask me :)
Pepsi eller Coca cola: Känd som cola knarkare så jaaa tack coco cola
McDonalds el. Burger King: Max :)
Mjölk: Skulle jag kunna dricka ihjäl mig på :)
Röker du: Hyyvaaa har testa några gånger men lika äckligt varje gång.
Svär du: I helvete joo :)
Sjunger du: Jaa tack :)
Duschar du dagligen: Kan man nog säga.
Är du kär nu?: Om jag är ett bär?
Den starkaste du vet: Min pappa. så var int dum :P
Vill du gå högskola: Jaaag tror faktiskt de.Bra och kväva sig med plugga iställe för och int ha nå jobb alls.
Vill du gifta dig: Är ni tokiga? Aldrig i mitt liv.
Tycker du att du är attraktiv: nix ;o
Är du en hälsogeek:Motsattsen skulle ja säga.
Kommer du överrens med dina föräldrar: Jooo faktiskt :)
Vad vill du arbeta med när du blir stor: Massör / spa och sen med djur också och kanske med och hälpa ungar.
Din hårfärg och frisyr: Salig blandnig på färgen. frillan ? Jaa dunu
Skorna du hade på dig idag: Mina VITA addidas skor
Kläder du hade på dig igår: Lodis kläder :) med andra ord fin kläder addidasbyxor säger allt
Vad har du på dig nu: Jeans kofta och linne snart pyamas dock :P
Favoritfärg på kläder: Svart,vitt och typ kanske blått och lite gult.
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu: Pyamaaaaaaaaas
För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden: Hmm beror på .
Skolväska just nu: plast kasse från ica :O
Har du rosa kamouflage-kläder: Haha noo nonno
Handväska eller liknande just nu: Nej i jackan rymms allt :P
Har du glasögon: Yess ibland .
Din perfekta pizza: Inbakad med skinka och svamp . HIMMLEN
Randigt, rutigt eller blommigt: I dont know.
Favoritårstid: Vinter så jäkla klaaaaaart.
Favoritmat och dryck: Paaalt. mjölk / cola :P
Favoritdjur: Vovve och häst :)
Favoritparfym: De som lukart gott.
Favorit tv-program: ser jag på tv ? Njaaa
Favoritämne i skolan: karaktärsämnena ;P
Favoritsysselsättning: Umgås och slalom :P
Favoritbyxor: Addidas brallorna-
Favoritregissör: Saay what?
Favoritartist/grupp: Vänta vem var nu min idol nu igen?
Choklad el. vaniljglass: vanilj
Gillar du när det åskar: Joo lite faktiskt :)
När ska du festa nästa gång: Jaadu vem vet.
Vad köpte du senast: Hmm en cola och toy ? :O
Hur mycket pengar har du: Fattigast i världen.
Hur svarar du i telefonen hemma: Heeeej
Hur svarar du i mobilen: beror på vem som ringer :P
Vem ringde du senast?: Camilla men int svarade hon :(
Vem ringde senast till dig: Faaaarsan.
Senast kramat: Var världens tuffaste tant :P
Sov du ensam inatt: Nix med lisa fisa :P
Vem sov du hos senast: Liiisa.
Vem sov hos dig senast: Fjixen tror jag :P
Druckigt alkohol den senaste månaden: Kan hända :P
Varit på dejt den senaste månaden: Haha va räknas till de ? Dejt betyder träff Få se här nu mamma träffade jag sist.
Ätit sushi den senaste månaden: int ens på dom senaste 19 åren.
Blivit slagen den senaste månaden: Några ? :P
Klockan nu: 21,46


Kommentarer
Postat av: Berra

mycket jag har å göra, läste igenom heeeela listan och skriver kommentar! ;O är översocial men ingen att vara social med ;(

2008-04-09 @ 22:20:43
URL: http://berramagnusson.blogg.se
Postat av: frida

ägnade du 30 min av ditt liv till den där listan? :O sötis

2008-04-10 @ 11:37:49
URL: http://fiffomiffo.blogg.se
Postat av: Saaas

Haha Berra jag tycket att du också ska svara :) Och den där som kalla mig sötis också :)

2008-04-10 @ 16:57:41
URL: http://farmorsara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0