Sockerkaka

Bara för att sara är en nöt så uppdaterar jag er en liiiiiten gång till :) På matten såg jag ljuset  i tunneln faktiskt så jag ska nog traska mot de i fortsättningen :) Har dock inte gjort nå vettigt efter skolan idag mr än dummat mig med friida :) Mina planer var ju att städa rummer men ikke kanske gör de ikväll iallafall men men  den som lever får se :p

Har dock hunni vara sur på min mor en sväng också . bil tjafs som vanligt men de gick över fortare än kvickt. Jag säger ju de jag är ingen negativ person aldrig tror jag. Fråga inte lisa om ämne bara (a)

Jag tror mamma tycker att jag ska betee mig som en tvättäkta fröken. Eftersom hon sa åt mig ock baka., Neeever in my lifee säger jag bara, Inte ens om jag blir någon tusans grand maa. Men sticka skulle jag kunna sträcka mig till om kidsen skulle avguda mig mer än godis.



Tack tack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0