Lisstjäkel by Sana och Berra

Eyyy yo då var den helgen över :) Och jag har gjort ehh typ inget mer än umgåtts och sovit :) Blir dock inge helvetes tallin :( Men blir dock stockholm några dagar de kan vara givande tror jag eftersom jag har varit där en ¨gång i hela mitt liv. Herre jösses jag måst nog bli lite världs van.

Håret blev dock ingen diss tror jag int från farmors sida iallafall.
Farmor - Har du tona hårt nu igen ?
Jag - Japp (Tänkte att jag skulle få en diss om mitt hår )
Farmor - Jaa de var ju fint . Mycket finare än när du hade de där mörka.
Jag - Haha jo visst var de :)
 

På tal om annat idag har jag vari å gått två gånger en med frida så hon fick vädra sig lite. Sen var vi och sola sen var de en till tripp med camilla lisa frida då och charmigaste i stan för tillfälle alltså rockan :) Hemskt lustiga ider dom där knapparna kan få . dom tåls int diskuteras här där små ungar hänger.


Jaja iallafall så har Lisa och Sanna gjort en list jävel som jag ska sponsra genom och svara på :)

  • Brukar du bita på naglarna? Neeep jag river dom mycket bättre :)
  • Lider du av tvångstankar - i så fall vad?  Njaa jag tror inte det int när jag int är ensammhemma iallafall. :P 
  • Mår du dåligt mentalt? Näeee inte för tillfället :) Men ibland är väl alla lite buttra :P
  • Vilken är din genom tiderna favorit reklam som gått på tv? Ehh jaa ica reklamerna är ju rätt klockrena :) Ser dock aldrig på tv ;O
  • Använder du underkläder? Givetviss
  • Vilken färg har de? Bhaa lägg av jag blir generad :)
  • Brukar du ha pekfingret i näsan när du ser på tv? Hela tiden kråkorna behöver också närhet.
  • Sitter du vid en dator just nu? Haha jaaa vad annars :)
  • Har du någonsin döpt ett objekt - i så fall till vad och varför? Haha jo först min puch maxi till bo bara för tanken slog mig och sen Vespan till Alf bara för att göra folk avis för jag brukade vara med Alf för dom som var borta med vinden blev nog allt bra sotis :)
  • Har du hört Jason Mraz - I'm yours? Välkommen in i stans risigaste 240 så ska jag bevisa. Eller så varje gång fiffolinan ringer till mig sååå ja dagligen :)
  • Tycker du om nötter? Oj men mums ger du mig ?
  • Kanske ekollon? Nej de är för ekorrar :)
  • Vem är din favorit i Ninja Turtles? Tror de var den dr råttan han var ju så klok :) 
  • Har du någonsin kissat ner dig? När jag var bejbba 
  • Brukar du få snorbubblor när du skrattar? Haha de är nog inträffat.
  • Avgudar du paris Hilton?Neepp inte ens hennes hamster till hund.
  • Om du fick välja en replik från något du hört på tv och sedan ta äran för att det var du som kom på det, vilken skulle du välja? Dont worry be happy :P
  • Hur många enkronor kan du få in i näsan? En i varje tror jag med lite hjälp-
  • Vad tycker du om folk som pratar högt i bussen?Fram med papper och ppenna och anteckna.
  • Gillar du fisk? Jaadå de är dock långtrist och meta.,
  • Kan du simma? lika bra som en haaaj :)
  • Hur mår din hund idag? Vänta jag ska fråga . Eller oj jag hade ingen
  • Om du inte råkar ha en hund, svara gärna på hur din morfar mår Han har flytta till himmlen den rackarn :(
  • Hur många sock-par äger du? Jag vet int mor köpte nya åt mig i veckan. Tack darling
  • Vad har du för msn adress? Heeeeeeemligt för jag skäms över den :P
  • Har du hår under armarna? Njaa de var nog värre med de.
  • Har du en blogg? Japp sitter och skriver på den nu
  • Har du badat innan juli i Sverige? Haha till och med i Maj-
  • Om du tänker på rosa, vad är det första du får upp i huvudet? Mina blåa första örhängen-
  • Gillar du att smeka dig själv på låret? Njaa gillar int närkontakt med mig själv :O
  • Har du någon gång misshandlat en Barbiedocka, isåfall hur? Haha de har jag. de värsta är nog när jag har kastat dom i väggen de gjortde säkert ont. Förlåt Barbie :( 
  • Har du någonsin dödat en medmänniska? Inget  någon har sagt till mig om  
  • Gillar du att se djur dö Menn näeeee
  • Är du en nekrofil, pedofil eller dylikt?  Tror jaaag int
  • Har du slickat på en kaktus? Haha neej de är nog och peta i en så bits dom
  • Om det står att du ska kolla runt för att det kan stå någon läskig bakom dig medan du svarar på denna fråga, gör du det? Haha nix jag svarar och kollar sen
  • Varför är himlen blå? För den vill imorn är den säkert grön
  • Kan du skilja mellan höger och vänster? Haha joo om jag får lite tid så jag får rita lilla a
  • Har du provat dricka vatten genom näsan? Njaa de har kommit ut genom näsan någon gång när någon har provocerat fram ett skratt anfall.
  • Kan du vifta på öronen? Lär mig så kan jag :) 
  • Har du någon gång använd en tampong till något annat än vad den egentligen är menad till? Haha näee fast behändigt skulle de vara om man hade näs blod någgon gång _:O
  • Hur äter du dina ballerina kakor? Beskriv i detalj Delar den först äter upp locket och sen sitter om mumsar i mig resten :p
  • Gillar du smör? Ät smör själv PUCKO!
  • Om du tog livet av dig, hur skulle du göra? Skulle nog äta något olämpligt :P
  • Vad är det första du tänker på när du ser ett kort på dig själv som 13 åring? Ghaa är jag 19 nu de syns inte !
  • Smörar du dina mackor på bak - eller framsidan?Baksidan . Tack vare mormor som lärt mig att de går mindre smör då-
  • Lever du efter 3-sekunders regeln? Vad är de för någon konstigt regel?
  • Vad är ditt bästa barndomsminne? Åhh det måste ha varit alla gånger då man gick hem från skolavslutningarna med frida och våra mammor de är lite extra över de :)
  • Vilken är den bästa låten på whoa? Hmm ska ringa till lisasen och fråga hon har koll int jag
  • Brukar du göra peace-tecknet när någon tar kort på dig? Japp ibland iafa :P
  • Anser du att du är snygg? Haha snyggast 
  • Vad åt du igår? Minneslucka!


  • Jaja de var allt från mig tror jag :) Jag har kommit fram att jag vill att en viss liten knapp ska komma hem nu ! :)



    Adios


    Kommentarer
    Postat av: Berra

    "Om du tänker på rosa, vad är det första du får upp i huvudet? - Mina blåa första örhängen" haha say what!? ;P

    2008-04-27 @ 19:05:44
    URL: http://berramagnusson.blogg.se

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0