Lapplissa! :P

Gott folk! mitt liv har varit lika händelse rikt som alltid :P Igår var de skriva projekt arbete till en början sen skulle jag och lisolinan stanna kvar och skriva nå svamel i amatör koken. men de spårade iväg till flott,film,mys lite fnitter och liiite för liiiite sömn :P

Haha idag var de keiu som blev dagens hjälte!
Vi sitter i fotåljena på skolan och pratade om allt och ingenting. och då plötsligt halv skrek hon ut
- Jävla lapp lisa!
Haha Lisa kolla lite skummt på henne tills keiu fattade att Lisa tog åt sig. Sen förklarade hon sig lite och de var ur världen.
Okeeej de lät inge skoj jag vet liiiiite för låg humor!


Och nu var orden slut


Kommentarer
Postat av: Berra

hah. du glömde ju skriva att jag då sa "lapp-pelle" å då sa keiu "lapp-erik" å sen minns ja inte nå mer ;D Keiu är såå kul . nej, kommer fan sakna klassen när vi går ut, även om den inte håller ihop allt för bra;O

2008-04-09 @ 22:14:39
URL: http://berramagnusson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0