Gooodis.

When the beautiful daaaay ! Tjananana humöret är på topp. Har haft sånt bra flyt idag och bara fått träffa glada och goa människor ända sen jag slog upp ögona imorse efter ett visst antal snooosningar som var mer än guld värda för mig. Irritations objekt för andra tror jag dock. Feeelåt :)

Projekt arbetet är ungefär lika med färdigt nu vilket är grymmt skönt då kanske man få sova ändå när vi har ämnet luft bubbla på schemat :P Looovly! Sen verkar de som att lycko pillrena har verkat samtidigt för mig och frida för en gångs skull. Och det tycker vi heeemskt mycket om ! :)

Efter skolan hur som helst fick jag sällskap på den låånga vägen hem till deep star av Lisa och Martina. Och tjaaaa Lisa underhållde mig så gott som hela vägen . Haha de var nästan så¨jag tyckte om henne när hon våld låg på mig i snön som var mer som vitt vatten känndes så i promise ! Efter lite mer gå här på deep star och efter ett okänt antal snö bollar på vrandra tuffade vi bort med venton och försökte hitta ett vettigt samtals ämne. Hm jag ger upp jag tror ja aldrig har seriösa konverstationer men någon i min närhet. Men som saaagt ett gott skratt för länger livet och nog är de allt bra när det sägs att när man har roligt går tiden fortare. Swwwissch se typ 800 inlägg framåt så kommer jag väl sitta och försöka  få ihop nå vettigt när jag är 96 år och när jag mot min villja ha lämmnat bort venton och börjat färdas med en grön liten buss.  YEEEES !

Sen ska jag ge sanna  en liten tanke också . Bara för jag vet att hon vill ha jobb och är lite sur ska jag bara tillägga att världen suger på en gammal tandborste och tycker att det är gott ! Fuck face / Face fucker !



By : Saaara Aaandersson. (uttala det med ljus röst)


Kommentarer
Postat av: Sanna

haha tack för omtanken :) Luftbubbleschema är nånting vi alla gillar :D.

2008-04-17 @ 20:08:14
URL: http://skinfiol.blogg.se
Postat av: Berra

Hah, hurru deep star betyder djup stjärna ;D då hade de till å me varit bättre om du skrivit deeptjärn ;D

2008-04-17 @ 21:42:16
URL: http://berramagnusson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0