Fyndigt!

Tjoohooer  i lådan! Gårdagen tillbringades med en massa mys :) Först en välförtjänt sovmorron och sedan en trip till IKEA och happis thats was nice och för första gången i hela mitt liv köpte jag bara en toy påsaa och var världens största sposor till soppa de var rätt snällt för min ekonomi för en gångsskull jag klagar ej ! :)

Sedan på kvälls kvisten var de jag lisa och camilla mot världen som jag tycker om dessa tokaar kan man inte beskriva med ord. Blev en tur  med lycko venton och en massa prat om allt vilket vi gillar väääälidigt mycket :) Ohh ye ge mig mer såna kvällar de skulle jag uppskatta mest mest ! :)


Idaag har jag först vaknat, rostat mackor  men hjäääälp jag förvånar mig sjääälv liiite för mycket jag producera maaat de säger sig själv de bör inte finnas i någon ordlista alls. Nooog med och avslöja piinsama saker om sig själv nu.

Sen fick jag kontakt med en viss fiffolinaaa som ledde hela vääägen till en lå¨ng och givande promenix med praaat om studenten, Jag är taggad till max nu längtaaar så väldigt jätte mycket till då vi står där med mössorna och skriker nå i form med att vi är ur bra. Faaast de är ju de vill man ta studenten när klassen kommit  så nära varann ? Njaaa kommer sakna vissa knäpp skallar till döden :(

Jaja nu orkar jag inte skirva nå mer på min livs historia nu är de mat som gäller sen kilnäset med fiffolinaa. Och slutligen líte mera mysss innan jag kommer dra täcke över skallen och ropaaa GONATT !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0