EMO!

Jag håller på och bli knäpp / sinnes jäkla rubbad! Jag tänker inte ens berätta vad jag har för känslor för biologin. Hmm för då skulle någon/alla späära in med i en stuga med åtta hungrigar krokodiler. Hmm jag tror de lukat Ikke godkännt för min del. Och de är inte och ta i för jag vet knappt ens vad vi har prov på. Lyckad tjej. ! Nu är jag less i allmänhet på rubbet. Låt mig bara få ta på mig den vita magiska mössan och skrika "Fööör jag har tagit studeten fööör jag är så lesss".

Nåå väääl nog med gnället snart har vi matte och seen blir de och umgååås med fizolina. Ghaa jag saknar dig babe! :) Jag tror inte jag passar som en negativ person iallafall. Och sen är det Fredaaag imorn nice :)




Nooog med uppdate, heeejs

Kommentarer
Postat av: Sanna

Skärtorsdag igen. :( Kan hon inte få barn då så vi kanske får lite mer tid på oss! ;D

2008-04-10 @ 13:13:37
URL: http://skinfiol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0