Ehhoo flygplan

Har dagen varit bra sara ?
Joo tack som frågar. började med att nästan missa att vi skulle ha bad på morron men tur som är har jag hjältar :) Sen efter att vi plaskat och lekt cirkus sälar. Vra de bara och låtsas vara mördar kock med bra flyt. Min och sannas gryta såg ut som en häxblandning ingen åt från den mer än hmm jag å sanna kanske :P Sen har jag hunni umgåtts med verran vilket var ett tag sen trror jag och de var nice :) Sen har ja kommit på att sova i samma säng som fjixen inte är de läkla lätt. :P



Tack och hej mosad tjej

Kommentarer
Postat av: Berra

hah men de såg ju allt utom gott ut ;D hah fan då såg våran till och med ut som en gorme-middag å den såg fan inte god ut ;)

2008-04-07 @ 23:01:58
URL: http://berramagnusson.blogg.se
Postat av: Sanna

Dissa inte våran mat. :( Det var dom där jäkla glasnudlarna som förstörde allt. Såg gott ut innan det!

2008-04-08 @ 17:12:24
URL: http://skinfiol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0