Dagens

Haha Dagen.

Vaknade av att mamma gasta att jag måst ju upp för att besikta bilen. Nej men ojoj sara hade ställt väckarn på halv 10 och de var då jag skulle vara ¨på besiktningen typ. Smart tjej. Jag ska lära mig klockan nästa vecka jag lovar ;O

När jag kom till besiktningen iallafall hade jag med mig frida skulle köra in i garaget. Sen när jag klev ur bilen. Utbrast besknings killen "Det gick ju bra fast du var nervös" Humm jag håller med han allt och alla ser och märker när jag är nervös men de värsta är ju att jag inte var nervös utan nyvaken. Hummf orkade int bråka om de iallafall bilen gick igenom besikningen så låt gubben tro vad han vill :) Sen fick jag kommentaren av mamma "De ska väl mycke till innan du blir nervös"  De ligger nå i de fast läskigt folk gör mig fan nervös än mera H huset.

Biologi A = Historia i mitt liv förövrigt., Ska aldrig i mitt liv läsa nå biologi alls . Tror och hoppas jag om jag nu int får någon snille och vill bli arbetsterapeut någon gång men chansen är lite . Ska fan inte jobba på sjukhus, Och än mindre på en vårdcentral,. Ghaa en månad snurrandes på en stol gjorde mig knäpp. Tur att jag är på återhämmtnings fasen nu hoppas jag :)


Kvällen har varit nice har vari och slått på värmen i stugan med tanterna :) Ska dit imorn och leka grill mästare. Jag längtar tills imorn först tanterna och seeen hoppas vi på att få retas liiite de var ju som ett tag sen nu ! ;)



Sooo looong nu ska jag bara sitta och njuta av att int ha någon skola på flera flera daaagar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0