Coolaaaa.

Hoho Lördag igen och besluts ångest har jag tror jag . På sätt och vis vill jag ju ut för tanternas skull men sen så har jag en känsla av att de skulle vara rätt skönt och ligga i soffan och snurra runt. Hm GE MIG NÅTT FÖRSLAG! :)



Haha stugan med ffiffomiffo var de som gällde idag. Grilla korv i bastun känns som typsik lycka., Iallafall att bara få fjut ¨på brasan är värt ett glädje hopp.  Som saaagt vi hade väldans trewligt där på kilnäset satt i en trä soffa och delade tankar. I like it :)

Men yeeh kul att ögon håller på och fara igen hela tiiiden då . Ge mig något med kolsyrad helst en cola !

Annars har jag haft de braa braa :P


Kännde med förgäves omotiverad till och skrva här. 
Ska komma på en vettig lösning över min kväll nu tror jag :)


Heeejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0